آدرس فروشگاه:
شیراز ضلع جنوبی میدان فخرآباد فروشگاه یدک ابزار (ابزار صنعت)
شماره ثابت فروشگاه:
۳۸۳۸۱۶۵۵ -۰۷۱ | ۳۸۳۸۱۶۵۶ -۰۷۱
آدرس ایمیل:
info@yadak-abzar.ir | service@yadak-abzar.ir
شماره همراه فروشگاه:
۰۹۱۷۳۱۷۶۷۸۱
فرآیند رسیدگی به شکایات
۱. اعلام شکایت :
از طریق یکی از روشهای اشاره شده در صفحه تماس با ما شکایت خود را با ما در میان بگذارید .
۲. دریافت شکایت :
همه شکایتها ثبت میشوند و جهت پیگیری به هر یک از آنها یک کد رهگیری تعلق میگیرد .
۳. بررسی اولیه شکایت :
کلیه سوابق و مدارک در این مرحله بررسی شده و در صورت لزوم جهت کسب اطلاعات بیشتر یا ارائه توضیحات ، با شما تماس گرفته میشود .
۴. حل و فصل شکایت :
پس از تایید اولیه، شکایت به واحد مربوط ارجاع میشود و فرآیند پیگیری توسط کارشناسان به جریان خواهد افتاد؛ سپس اقدامات لازم در مورد بررسی درخواست اجرا میشود .
۵. اطلاعرسانی و نظرسنجی :
نتیجه نهایی اقدامهای انجامشده توسط کارشناسان از طریق درگاههای ارتباطی موجود به اطلاع شما میرسد . همچنین میتوانید میزان رضایت خود از فرآیند رسیدگی به شکایات را از طریق پیامک ارسالی اعلام کنید .
۶. پیگیری شکایت :
تمام درخواستها از طریق کد رهگیری که در اختیار شما قرار گرفته قابلپیگیری هستند .
نکات:
شکایتها باید مستند و به همراه دلایل معتبر باشند .
لازم است هنگام ثبت اطلاعات، شماره تلفن همراه خود را وارد کنید تا اطلاعرسانی درباره مراحل مختلف رسیدگی به درخواست شما ممکن شود .
صرفاً مشتری اصلی و یا وکیل قانونی وی مجاز به ثبت درخواست خواهد بود .
ارسال دیدگاه یا پیام
برای ثبت پیام وارد شوید